احسان پهلوان هنوز با پیراهن پرسپولیس در لیگ برتر موفق به گلزنی نشده است

احسان پهلوان، هافبک تکنیکی پرسپولیس به دنبال طلسم شکنی است.

به گزارش طرفداری، احسان پهلوان امیدوار است بعد از گلزنی مقابل آلومينيوم (در چارچوب بازی جام حذفی) در ورزشگاه آزادی، مقابل پیکان نیز گلزنی کرده و اولین گلش را در لیگ برتر با پیراهن پرسپولیس به ثمر برساند.

هافبک تکنیکی سرخ ها که در پایان فصل بازیکن آزاد محسوب می شود و یکی از نفراتی است که یحیی گل محمدی روی تمدید قرارداد و ادامه همکاری با او حساب ویژه ای بازی کرده است، در بازی قبلی سرخ ها مقابل آلومینیوم در جام حذفی یکی از معدود بازیکنان پرسپولیس بود که عملکرد خوبی داشت و توانست علاوه بر گلزنی به خوبی با استفاده از دوندگی و قدرت بدنی بالای خود، به خط هافبک تیم نظم ببخشد. هرچند در مجموع نتوانست همراه با تیم به مرحله بعدی صعود کند.

حالا در اولین دیدار پرسپولیس در لیگ برتر که مقابل پیکان و در هفته بیست و پنجم در ورزشگاه آزادی خواهد بود، غیبت مهدی ترابی این فرصت را در اختیار او قرار داده تا با شعاع حرکتی بیشتری به دروازه حریف نزدیک شده و با استفاده از فضاسازی بین مدافعان حریف، برای همبازی های خود فرصت گلزنی ایجاد کند. ضمن این که پهلوان بسیار امیدوار است در این بازی برای اولین بار با پیراهن پرسپولیس در لیگ برتر گلزنی کند.

احسان پهلوان که تاکنون دو بار با پیراهن پرسپولیس در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی موفق به گلزنی شده، هنوز در لیگ برتر این تجربه را به دست نیاورده و به همین دلیل امیدوار است برای اولین بار در بازی با پیکان نامش را در لیست گلزنان این تیم قرار دهد.

گفتنی است تیم های پرسپولیس و پیکان از ساعت ۲۰:۴۰ روز چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ماه در چارچوب هفته بیست‌ و پنجم رقابت های لیگ برتر به مصاف هم می روند.