به گزارش "ورزش سه"، محمد محبی، ستاره ایرانی باشگاه روستوف، در لیست نهایی تیم ملی قرار گرفت تا فرصت حضور در جام ملت‌های آسیا را پیدا کند، محبی روزهای خوبی را در لیگ روسیه سپری نمی‌کند، اما حضور در قطر و جام‌ ملت‌های آسیا می‌تواند شرایط متفاوتی را برای او رقم بزند.

محبی که با درخشش در دیدار ایران و روسیه به پیراهن تیم روستوف رسید عملکرد فردی نسبتا خوبی در این تیم دارد، اما شرایط تیمی آنها مناسب نیست، او حالا فرصت این را دارد تا با دوری از سرمای روسیه و تب داغ فوتبال در قطر بار دیگر روزهای خوش فوتبالی را همراه با تیم ملی پشت سر بگذارد.

1974287

محبی در بازی با روسیه پاس گل داد، مقابل کنیا گلزنی کرد و در دیدار مقابل قرقیزستان یک تاثیرگذاری مستقیم دیگر روی گل ایران داشت و همچنین مقابل بلغارستان گلزنی کرد تا اعتماد امیر قلعه‌نویی را با خود داشته باشد. ستاره سابق استقلال می‌داند که سرمربی تیم ملی اعتقاد ویژه‌ای به او دارد و همین موضوع باعث خواهد شد تا با انگیزه و اعتماد به نفس بیشتری برای رسیدن به پیراهن تیم ملی تلاش کند.

مهدی قایدی، علیرضا جهانبخش، مهدی ترابی و علی قلی‌زاده رقبای سرسختی هستند که محبی باید با آنها برای رسیدن به ترکیب اصلی تیم ملی رقابت کند.