به گزارش "ورزش سه"، فیلیپس مصمم است تا در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه سال جدید میلادی از منچسترسیتی جدا شود تا فرصتی برای حضور در میدان پیدا کند. 

پپ گواردیولا اعتقادی به این بازیکن ندارد و به او اعلام کرده که تا پایان فصل جایی در ترکیب تیمش پیدا نخواهد کرد و همین باعث شده است که چند باشگاه اروپایی شرایط او را زیر نظر بگیرند و برای جذب او اقدام کنند. 

بسیاری از رسانه‌های انگلیسی و ایتالیایی در چند روز گذشته از علاقه یوونتوس به جذب این ستاره انگلیسی خبر داده و حتی مدعی شده بودند که مذاکرات به صورت جدی بین این دو باشگاه در جریان است. 

1940335

اما حالا دیلی میل خبر داده است که باشگاه نیوکسل هم به جمع مشتریان علاقه‌مند به فیلیپس اضافه شده و آماده است تا پیشنهادی جذاب را برای این بازیکن به سیتی ارائه کند و مذاکرات اولیه هم با مدیران این باشگاه آغاز شده است. 

هرچند در این خبر تاکید شده که شاید مشکلاتی در روند این توافق به وجود بیاید، چون نیوکسل مایل است که خریدهایش را در بازه زمانی پایانی پنجره زمستانی انجام دهد و فیلیپس قصد دارد هرچه زودتر ورزشگاه اتحاد را ترک کند و شاید همین موضوع شانس نیوکسل برای به خدمت گرفتن او را کاهش دهد.