به گزارش "ورزش سه"، با توجه به فعالیت زیادی که معمولا ایرانی‌ها در فضای مجازی دارند و این محیط را تحت تاثیر حضور خودشان قرار داده‌اند، همواره یکی از نکات برجسته انتقال بازیکنان ایرانی به کشورهای دیگر تاثیری است که این انتقال‌ها روی تعداد دنبال کننده‌های باشگاه‌های مقصدشان دارد؛ موضوعی که به وضوح طی سال‌های اخیر در مورد مهدی طارمی در پورتو و همینطور علیرضا جهانبخش در برایتون نیز به چشم آمد و طبیعتا در هنگام جدایی این موضوع سبب نگرانی خواهد شد.


حالا در شرایطی که سردار آزمون پس از سه سال و نیم حضور در زنیت راه جدایی را در پیش گرفته و از این تیم جدا می‌شود تا در آلمان برای بایرلوزکوزن بازی کند، صفحه رسمی اینستاگرام این باشگاه روسی با انتشار متنی فارسی از هواداران ایرانی تشکر کرده و از آنها خواسته همچنان در کنار تیم بمانند. این اتفاقی است که البته در گذشته نیز چند مرتبه‌ای رخ داده و اینستاگرام زنیت به دلیل حضور آزمون به زبان فارسی با مخاطبان خود صحبت کرده بود.

 

 

 

 


اینستاگرام باشگاه بایرلورکوزن در حال حاضر 1.6 میلیون دنبال کننده دارد و باید دید طی روزهای آتی حضور آزمون به چه میزان در بخش رسانه‌ای این باشگاه آلمانی اثرگذار خواهد شد.