به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه‌نویی در فهرست تیم ملی نام برخی از جوانان را هم قرار داده که کمترین سن در این بین را آریا یوسفی با 21 سال دارد، اما جدا از مبحث سنی و جوانی برای او، این بازیکن رقیب جدی برای همه ملی پوشان ایران به شمار می‌رود و شاید هم دلیل دعوتش همین مسئله باشد.

آریا یوسفی پس ز اینکه تبدیل به مهره فیکس سپاهان شده، در فهرست نهایی تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا هم قرار گرفت و آمار جالب توجه او در فصل جاری لیگ برتر کاری کرده تا حضور در یک تورنمنت بزرگ و بین المللی را نیز تجربه کند.

این بازیکن که سومین سال حضورش در لیگ برتر را پشت سر می‌گذارد، در فصل جاری 11 بار برای سپاهان به میدان رفته که چهار گل به ثمر رسانده و سه پاس گل داده که آمار جالب توجهی برای یک فوتبالیست 21 ساله در پستی عقب‌تر از مهاجمان به حساب می‌آید و در لیگ قهرمانان هم یک پاس گل داده است.

یوسفی در این‌ سال‌ها بازی در همه پست‌ها (غیر از دروازه‌بان و مدافع وسط) را برای سپاهان تجربه کرده و در دیدارهای اخیرشان نیز که رامین رضاییان حضور نداشته، در سمت راست خط دفاعی به کار گرفته شده که می‌تواند جدی‌ترین رقیب برای خودِ رامین و صادق محرمی در این پست باشد.