به گزارش "ورزش سه"، از زمان روی کار آمدن امیر قلعه نویی در تیم ملی، محمد محبی دقایق زیادی را در ترکیب ایران به میدان رفته و به نظر می‌رسد که این اتفاق در جام ملت‌های آسیا نیز برای این بازیکن تکرار شود و او جزو مهره‌های اصلی تیم باشد.

به طور دقیق‌تر، وینگر بوشهری در 9 مسابقه از یازده دیداری که امیر قلعه نویی روی نیمکت تیم ملی نشسته، از ابتدا به میدان رفته که حاصل آن 2 گل برابر بلغارستان و کنیا بوده و این بازیکن سه مرتبه نیز در بازی برابر تیم‌های روسیه، قرقیزستان و هنگ کنگ پاس گل داده است.

1975036

این آمار و اطلاعات نشان می‌دهد که محبی مهره‌ای مهم برای تیم ملی و امیر قلعه نویی محسوب می‌شود و کادرفنی تیم ملی نیز روی توانایی‌های او برای حضور در جام ملت‌های آسیا حساب باز کرده است و احتمالا شاهد حضور او در ترکیب ابتدایی خواهیم بود.

محبی که پس از جدایی از استقلال راهی روستوف روسیه شده، دو مرتبه نیز برای این تیم روسی گلزنی کرده و سه بار پاس گل داده است. شایعاتی مبنی بر احتمال بازگشت او به جمع آبی پوشان نیز شنیده می‌شود ولی تمام تمرکز این بازیکن روی بازی‌های تیم ملی است و او قصد دارد با درخشش در این رقابت‌ها، جای خود را در ترکیب اصلی روستوف باز کند.