به گزارش "ورزش سه"، ترکیب بارسلونا در بازی پنجشنبه این هفته در لاس پالماس نبود ژوائو فلیکس به دلیل تصمیم ژاوی برای نیمکت نشینی او به چشم آمد. هرچند که خشم ژاوی شامل حال او در بازی تیم مقابل آلمریا شده بود و سرمربی او را بین دو نیمه تعویص کرد. او در این زمینه تنها نبود. در نیمه دوم، مربی تصمیم گرفت لواندوفسکی را هم به نیمکت ببرد، اتفاقی که بسیار غیرعادی محسوب می‌شود. لوا در یک طلسم گلزنی گیر افتاده است و در هشت بازی اخیری که با بارسا انجام داده، تنها یک گل زده است. آماری که با توجه به فرمی که لوا ما را به آن عادت داده، بسیار ضعیف جلوه می‌کند.

به بازی‌های خوب پاداش دهید
سرمربی به جد تصمیم دارد از این پس هر کسی را، هر نامی هم که می‌خواهد داشته باشد، اگر در زمین خوب خودش را ارائه نمی‌کند نیمکت نشین کند. یک اقدام خوب برای انگیزه دادن به بازیکنان جوان. او این کار را در اعتماد کردن به فران تورس به بهترین شکل نشان داده است.

1975114

رقابت عالی
رقابت در خط حمله با اضافه شدن ویتور روکه بسیار زیاد خواهد بود. مربی هم قرار نیست با کسی رفاقت ویژه‌ای داشته باشد و همه چیز بر اساس شایسته سالاری خواهد بود. ژاوی تصمیم دارد رافینیا را به خاطر قدرت و شدت عملی که در بازی ارائه می‌کند در یازده نفر اصلی خود نگه دارد. درست است که او در اقدامات تهاجمی چندان موفق نیست، اما در طول بازی از دویدن دست بر نمی‌دارد.

بازیکانان باید برای بهتر شدن به خود و هم تیمی‌هایشان فشار بیاورند
حفظ فشار و انگیزه برای پیشرفت کلیدی است و هرکسی که پر فشار بازی نکند از ترکیب ثابت دور خواهد شد. در حال حاضر چیزی که بدیهی است این که بازیکنانی مانند لواندوفسکی و ژوآئو فلیکس به اندازه هم تیمی‌های خود برای پیشرفت فشار نمی‌آورند. اگر بارسلونا بخواهد برای کسب عنوان رقابت کند، باید بعد از هر باخت با انگیزه دو چندان تمرین کند و افرادی که در این تمرین‌ها بهتر واکنش نشان دهند، در اولویت خواهند بود.