به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران شب گذشته در دیداری دوستانه به منظور آماده‌سازی بیشتر برای حضور در جام ملت‌های آسیا، به مصاف بورکینافاسو رفت و این بازی در طی 90 دقیقه با نتیجه 2-1 به سود ملی پوشان ایران خاتمه یافت.

در شرایطی که امیر قلعه نویی در اردوهای اخیر، روی اسم مهدی قایدی خط قرمز کشید اما این بار در ۴۵ دقیقه دوم به او فرصت داد تا وارد زمین شود. البته قایدی که این فصل ستاره لیگ امارات بوده، مدت زمان زیادی داخل زمین بود و بعد از ۳۱ دقیقه جایش را به ترابی داد.

او تا به اینجا یازده بازی ملی انجام داده که تنها یک بار از این یازده بازی را به صورت ثابت در ترکیب حضور داشته!
در مجموع دقایق حضور او این عدد به ۱۷۷ دقیقه می‌رسد که این یعنی او به صورت میانگین تنها یک ۹۰ دقیقه را در ترکیب تیم ملی تجربه کرده است.
او در بازی دیشب در نیمه دوم با نفوذهای خود و تکنیکش در دوئل‌ها نشان داد در زمان گره خوردن بازی می‌تواند با ورودش به زمین بازی شرایط تغییر دهد.

مهدی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر غایب بود، اما این بار بلیت سفر به دوحه را از قلعه‌نویی گرفته تا ثابت کند می‌تواند به مانند عملکردی که در الاتحاد کلبا برای فرهاد مجیدی به نمایش می‌گذارد، در پیراهن سفید تیم ملی ایران هم بدرخشد و در کنار همشهری‌های بوشهری خودش یعنی مهدی طارمی و محمد محبی در قطر تورنمنت مطلوبی را پشت سر بگذارد.

عکس: محسن داوودی