به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در روزهای اخیر با آنتونی رودیگر به توافق رسیده و در تلاش برای نهایی کردن خرید کیلیان امباپه نیز بوده است. برای تامین دستمزد این دو بازیکن گران‌قیمت، فلورنتینو پرز چاره‌ای جز قطع همکاری با برخی از بازیکنان مسن و قدیمی رختکن خود ندارد. فابریتزیو رومانو، خبرنگار مشهور ایتالیایی امروز در گزارشی مدعی شد دوران حضور مارسلو، گرت بیل و ایسکو در این باشگاه تمام شده و هر سه بازیکن در پایان فصل از رئال مادرید جدا خواهند شد.

مارسلو ماه‌های پایانی حضور خود در رئال مادرید را سپری می‌کند و جدایی این کاپیتان برزیلی قطعی است. باشگاه اسپانیایی تمایلی به تمدید قرارداد نداشته و مارسلو که بعد از فتح لالیگای فصل جاری به پرافتخارترین بازیکن تاریخ رئال مادرید تبدیل خواهد شد، در پایان فصل برنابئو را بعد از 16 سال ترک خواهد کرد.

وضعیت در مورد گرت بیل نیز به همین شکل است و رئال مادرید تحت هیچ شرایطی قرارداد این ستاره ولزی را تمدید نخواهد کرد. علی‌رغم درخشش فوق العاده در سال‌های ابتدایی، رابطه گرت بیل در فصول اخیر با هواداران و کادر فنی به بدترین شکل ممکن پیش رفته و رئال مادرید بالاخره از شر دستمزد هنگفت این ستاره 32 ساله راحت خواهد شد. اما علی‌رغم مشکلات سال‌های اخیر، گل‌های حساس گرت بیل برای رئال مادرید از ذهن هواداران این تیم پاک نخواهد شد.

اما ایسکو نیز در لیست فروش قرار گرفته و به احتمال فراوان رئال مادرید را ترک خواهد کرد. رئال بتیس در روزهای اخیر برای خرید این هافبک خلاق وارد عمل شده و به نظر توافقاتی بین طرفین صورت گرفته است. بر خلاف تصور اولیه، بازگشت کارلو آنچلوتی نیز باعث احیای ایسکو نشد و رئال مادرید در پایان فصل با این هافبک اسپانیایی قطع همکاری خواهد کرد.