به گزارش ورزش سه، تیم ملی ایران شب گذشته در دیداری دوستانه به منظور آماده سازی بیشتر برای حضور در جام ملت‌های آسیا، به مصاف بورکینافاسو رفت و این بازی در طی 90 دقیقه با نتیجه 2-1 به سود ملی پوشان ایران خاتمه یافت.

میلاد محمدی و احسان حاج صفی دو مدافعی بودند که در بین دو نیمه جای خود را با یکدیگر عوض کردند تا به گونه‌ای مشخص شود، سمت چپ تیم ملی در اختیار تام دو لژیونر ایرانی باشگاه آاک آتن است.

1939246

میلاد محمدی یکی از بازیکنانی است که مدت زیادی از ملی‌پوش بودنش می‌گذرد. بازیکنی که در دوران کارلوس کی‌روش جزو بازیکنان ترکیب ابتدایی این سرمربی پرتغالی بود ولی مدتی هست‌ که جایگاه ثابتش در جمع یوزها را از دست داده است.

میلاد در یونان پشت سر کاپیتان تیم ملی قرار می‌گرفت و اغلب این احسان حاج صفی است که به صورت ثابت در ترکیب آاک قرار می‌گیرد. در بازی دیروز هم حاج صفی در نیمه دوم زمینه ساز گل پیروزی بخش تیم شد و میلاد در نیمه نخست اگر چه موقعیت سازی داشت اما نتوانست نمره قابل قبولی بگیرد.

حال باید دید با توجه به عملکرد متفاوت این دو بازیکن، میلاد محمدی در تیم ملی هم جایگاه خود را تقدیم به حاج صفی می‌کند یا با قدرت می‌جنگد.