به گزارش ورزش سه، مهدی قایدی که دیروز به عنوان کاندید برترین بازیکن ماه لیگ امارات انتخاب شد امروز تمرین پرنشاطی را پشت سرگذاشت و با انگیزه تمرینات خود را دنبال کرد.

ستاره اتحاد کلبا به واسطه درخششی که ماه گذشته در لیگ امارات داشت در نهایت توانست نظر امیر قلعه نویی را برای حضور در لیست نهایی جام‌ملت‌های آسیا جلب کند و امیدوار باشد با آمادگی بالا در تمرینات در این مسابقات برای ایران به میدان برود.

او در دیدار با بورکینافاسو یک موقعیت خوب گلزنی در شرایط تک به تک به دست آورد که گلر این تیم مانع گلزنی قایدی شد و اگر این اتفاق افتاده بود شرایط بهتری را پشت سر‌می‌گذاشت و شانس بالاتری برای حضور در ترکیب ایران پیدا می‌کرد.

البته با توجه به بازی‌های نسبتا آسان ایران در مرحله گروهی قایدی و دیگر بازیکنان جوان ایران فرصت حضور در میدان پیدا خواهند کرد و اگر بتوانند عملکرد خوبی در زمین به نمایش بگذازند شانس حضور در بازی‌های حذفی و مهم‌تر را هم پیدا خواهند کرد.

1976094

قایدی پس از عملکرد درخشان در لیگ امارات حالا شانس حضور در جام ملت‌ها و حتی کسب جوایز شخصی و تیمی این مسابقات را دارد و همه چیز بستگی به عملکرد او خواهد داشت.