به گزارش "ورزش سه"، لایپزیش، تیم چهارم کنونی بوندسلیگا، باید در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف رئال مادرید برود. لایپزیش در گروهی که سیتی در آن قرار داشت دوم شد و به این مرحله رسید.

فصل گذشته دو تیم در دور گروهی برابر هم به میدان رفتند که بازی رفت را رئال 2-0 برد و در بازی برگشت که برای رئال بی‌اهمیت بود، تیم آلمانی 3-2 برد و به یک هشتم نهایی رسید.

1976282

صفحه ایکس باشگاه لایپزیش بعد از مشخص شدن قرعه و برخورد با رئال نوشت: «قبلا با آنها بازی کرده‌ایم و دوباره آنها را شکست می‌دهیم. بیایید دوباره آن برد را تکرار کنیم.»

بدون شک یکی از مهره‌های کلیدی و تاثیرگذار لایپزیش در دو بازی پیش‌رو برابر رئال (24 بهمن و 16 اسفند) دنی اولمو خواهد بود. ستاره اسپانیایی تهدیدی جدی برای کهکشانی‌هاست. او در مورد این بازی حساس گفت: «بازی برابر رئال به هر تیمی انگیزه مضاعف می‌دهد. ما فصل قبل در دور گروهی برابر رئال دو بار به میدان رفتیم و حالا دو مصاف حساس‌تر برابرشان خواهیم داشت. در بازی برگشت فصل قبل رئال را بردیم و این یعنی می‌توان رئال را شکست داد و این تیم شکست ناپذیر نیست. اگر چه معتقدم برای شکست دادن رئال در یک بازی حذفی اروپایی، باید 150 درصد توانتان را در زمین بگذارید و 100 درصد هم کافی نیست.»

اولمو ادامه داد: «من معتقدم می‌توان رئال را شکست داد به‌خصوص که غایبان مهمی مثل آلابا، میلیتائو و کورتوا دارند. البته رئال همیشه رئال است و می‌دانم که بدون غایبان مهم‌شان نیز عالی نتیجه گرفته‌اند ولی قطعا ما تیمی از پیش باخته نیستیم. ما هم تغییرات زیادی نسبت به فصل قبل داشتیم و گلزنان ما برابر رئال به تیم‌های دیگر رفته‌اند (سوبوسلای، فولکروگ و انکونکو) ولی توانسته‌ایم خودمان را خوب تقویت کنیم. ببینیم چه خواهد شد.»