به گزارش ورزش سه، استقلالی ها در طول سال‌های اخیر ستاره های محبوبشان را از دست داده‌اند و حضور آنها در خارج کشور و درخششی که با پیراهن تیم های مختلف داشتند برای آنها دشوار و حسرت برانگیز است.

زوج موفق سال گذشته پس از سپری کردن یک فصل درخشان همزمان به لیگ روسیه و امارات منتقل شدند تا خط حمله آبی‌ها با تغییرات گسترده‌ای رو به رو شود، مهدی قایدی و محمد محبی وینگرهای استقلال در فصل گذشته به واسطه عملکرد خوبی که در تیم‌های خود داشتند و به تیم ملی دعوت شدند، قایدی عنوان بهترین بازیکن ماه امارات را پیش از جام ملت های آسیا به دست آورد.

1976307

مجید حسینی یکی دیگر از بازیکنانی است که در اوج جوانی در سوپر لیگ ترکیه حضور پیدا کرد و حالا یکی از بازیکنان باتجربه این لیگ است، حسینی در سن خیلی کم به عنوان بازیکن ثابت در ترکیب استقلال به میدان رفت و با نظر کارلوس کی‌روش 2 جام‌جهانی را تجربه کرد.

از بین 5 بازیکنی که در تصویر هستند روزبه چشمی و سیدحسین حسینی در حال حاضر استقلالی هستند و کاپیتان اول و دوم این تیم هستند، در این بین مجید حسینی و مهدی قایدی در صورت تداوم حضور در استقلال می‌توانستند از بازیکنان باسابقه و گزینه های کاپیتانی این تیم باشند.

در لیست نهایی تیم ملی امید ابراهیمی هافبک سال‌های نه چندان دور استقلال هم حضور دارد، در روزهایی که استقلال در پست وینگر و هافبک ضعف قابل توجهی دارد درخشش این بازیکنان در تیم ملی داغ دل آنها را تازه خواهد کرد.

استقلالی‌ها در سالهای اخیر در حفظ و ماندگاری ستاره‌های نامدارشان موفق عمل نکرده اند و بازیکنان زیادی را از دست داده اند.