به گزارش "ورزش سه"، یکشنبه شب آرسنال در ورزشگاه امارات در دور سوم رقابت‌های جام حذفی میزبان لیورپول بود و در یک جدال تاکتیکی یورگن کلوپ بر رقیب جوان‌ترش میکل آرتتا با نتیجه 2-0 غلبه کرد و توانست تیمش را در هر چهار تورنمنت جاری فصل زنده نگه دارد و از آن سو آرسنال وارد بحران شد و فشارها بر کادر فنی و سران باشگاه برای خرید مهاجم در ژانویه افزایش یافت.

دیدار روز یکشنبه در امارات بیش از 7.6 میلیون تماشاگر تلویزیونی داشت که یک رکورد برای دور سوم مسابقات جام حذفی است. این جدال به صورت زنده از شبکه بی‌بی‌سی وان پخش شد.

1976541

بی‌بی‌سی اسپورت در شبکه ایکس خبر داد: "پیروزی لیورپول مقابل آرسنال در دقایقی بیش از 7.6 میلیون مخاطب در بی‌بی‌سی وان داشت. این یک رکورد برای دور سوم جام حذفی است!"

این مسابقه دو میلیون بار دیگر در آی پلیر بی‌بی‌سی هم پخش شد. این در حالی است که این شبکه قبل از مسابقه برای پوشش زنده رقابت‌ها در فصل بعدی شک داشته است. این دیدار یکی از شش مسابقه جام حذفی بوده است که در بی‌بی‌سی وان پخش شد و سهم 44 درصدی از مخاطبان را به خود اختصاص داد. در طول بازی به طور متوسط 6 میلیون نفر به صورت قانونی بازی را تماشا کردند.