به گزارش "ورزش سه"، پلیستری در اکتبر سال 2020 با قراردادی به ارزش 13 میلیون یورو راهی باشگاه منچستریونایتد شد اما نتوانست انتظارات را در این تیم برآورده کند و جایش را در ترکیب اصلی پیدا کند.

همین موضوع باعث شد که او برای پیدا کردن فرصت بیشتر و حضور در میدان دو بار به‌صورت قرضی راهی آلاوس در اسپانیا شود اما حالا دیگر تمایلی به ادامه حضور در یونایتد ندارد و می‌خواهد این باشگاه را به‌صورت کامل ترک کند. 

اریک تن‌هاخ، سرمربی یونایتد، به مدیران این باشگاه اعلام کرده که مشکلی با جدایی این بازیکن ندارد و دیلی میل هم خبر داده که دو باشگاه آیندهوون و لس آنجلس گلکسی به‌صورت جدی به دنبال به خدمت گرفتن او در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه سال جدید میلادی هستند. 

1976607

انتظار می‌رود که پلیستری تمایل بیشتری برای پیوستن به آیندهوون داشته باشد تا همچنین به حضورش در فوتبال اروپا ادامه دهد، خصوصا که این تیم در حال حاضر صدرنشین لیگ هلند هم هست و گزینه جذابی برای او به نظر می‌رسد. 

مذاکرات نهایی بین این باشگاه و مدیران یونایتد و همچنین نمایندگان پلیستری در جریان است و او به احتمال زیاد طی چند روز آینده به‌صورت رسمی جمع شیاطین سرخ را ترک خواهد کرد.