به گزارش "ورزش سه"، روزنامه امارات الیوم در گزارشی به بررسی بازیکنان غیراماراتی حاضر در رقابت های جام ملت های آسیا پرداخته که طی آن، مهدی قایدی جزو چهار بازیکنی است که برای کشور خود در این پیکارها به میدان خواهد رفت.

این بازیکن که در فهرست های پیشین تیم ملی حضور نداشت، در آخرین لحظات به اردو فراخوانده شد و روز گذشته نیز در دیدار برابر اندونزی موفق شد دو مرتبه دروازه حریف را باز کرد تا آمادگی خود را برای حضور در ترکیب تیم ملی نشان دهد.

این روزنامه اماراتی نوشته است:
در جام ملت‌های آسیا که از 12 ژانویه تا 10 فوریه در قطر برگزار می‌شود، باشگاه‌های اماراتی چهار بازیکن خارجی در این پیکارها دارند که شامل پارک یونگ وو کره ای از العین، مهدی قایدی ایرانی از اتحاد کلباء، علی مدن بحرینی از عجمان و عمر خریبین سوری از الوحده است.

1975336

پارک در یازده بازی لیگ با العین 910 دقیقه بازی کرد، قایدی در دوازده بازی با اتحاد کلبا 984 دقیقه بازی کرد و 6 گل به ثمر رساند، مدن در دوازده مسابقه برای عجمان، 1006 دقیقه به میدان رفت و چهار گل زد و خربین در 896 دقیقه برای الوحده، 9 گل وارد دروازه رقبا کرد.

از سوی دیگر، بازیکنان دیگری هم هستند که در لیگ حرفه ای عملکرد خوبی دارند اما در جام قهرمانی قاره حضور نخواهند داشت، از جمله احمد نوراللهی ایرانی که علی‌رغم حضور خوبش در تیم کنونی‌اش یعنی الوحده و همچنین فصل گذشته با باشگاه سابقش شباب الاهلی، از فهرست تیم ملی ایران حذف شد که این موضوع انتقادات تند هواداران این تیم در شبکه های اجتماعی را به همراه داشت.