به گزارش "ورزش سه"، لوتار ماتئوس، ستاره سابق فوتبال آلمان، به توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ درباره خطر عدم کسب عناوین در این فصل هشدار داده است.

بایرن مونیخ پس از بایرلورکوزن در رده دوم بوندس‌لیگا آلمان قرار دارد و موفق شد به دور حذفی لیگ قهرمانان اروپا راه یابد، اما از جام حذفی آلمان خیلی زود کنار رفت‌‌.

ماتئوس در مصاحبه با روزنامه آلمانی "بیلد" گفت: "اگر بایرن قهرمان لیگ نشود، توخل باید قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود، چون اگر فصل را بدون قهرمانی به پایان برساند، زنده نخواهد ماند! توخل در واقع فصل گذشته برخی از عناوین را از دست داد و با ناکامی دورتموند، قهرمان لیگ شد. بدون کسب عناوین، مطمئنا جو برای توخل ناخوشایند خواهد بود.

1976980

ماتئوس با اشاره به صدرنشینی بایرلورکوزن در جدول بوندس‌لیگا گفت: "شخصا، همیشه با مقایسه حریفان بایرن و اینکه چقدر خوب هستند، با بایرن یک بازی کوچکی انجام می‌دهم. می‌بینم که لورکوزن شامل 6 بازیکن است که کیفیت حضور در بایرن را دارند: فلورین ویرتز، گرانیت ژاکا، آلخاندرو گریمالدو، جاناتان تاه، جرمی فریمپونگ و ویکتور بونیفیس."

ماتئوس همچنین گفت: "اگر توخل در بایرن شکست بخورد، مناسب ترین جانشین او ژابی آلونسو خواهد بود اما او می‌خواهد پس از تشکیل تیم هماهنگی که دارد، یک فصل دیگر با لورکوزن ادامه دهد."