به گزارش "ورزش سه"، قرارداد دیبالا با یوونتوس در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و مدیران این باشگاه تصمیمی برای تمدید قرارداد این بازیکن ندارند. 
به این ترتیب این ستاره آرژانتینی می‌تواند در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا شده و راهی باشگاه‌های دیگری شود که در این مدت پیشنهاداتی را نیز از آنها دریافت کرده است. 
در چند هفته اخیر شایعات بسیاری درباره باشگاه‌هایی که به این بازیکن پیشنهاد داده‌اند منتشر شده اما حالا دیبالا با انتشار تصویری به بخشی از این شایعات دامن زده است. 
این بازیکن عکسی در کنار دنی آلوس منتشر کرده که در حال حاضر در بارسلونا حضور دارد اما پیش از این در یوونتوس با او هم تیمی بوده است. آنها روز گذشته در بارسلونا با هم دیدار کرده‌اند و پیراهن‌هایی را نیز به هم هدیه داده‌اند. 
در این تصویر دیبالا در حالی دیده می‌شود که پیراهن بارسلونا را با شماره و اسم دنی آلوس در دست گرفته و پیراهن خودش را نیز به این مدافع برزیلی اهدا کرده است. 


انتشار این پست باعث شد که بسیاری از هواداران بارسا از احتمال جذب این مهاجم ابراز خوشحالی کرده و از او بخواهند که پس از اتمام قراردادش با باشگاه یوونتوس، راهی نوکمپ شده و پیراهن بارسا را به تن کند. 
پیش از این از باشگاه‌هایی چون اینتر، تاتنهام، منچستریونایتد و پاری سن ژرمن به عنوان مقصدهای احتمالی این بازیکن نام برده شده بود اما به نظر می‌رسد که او هنوز تصمیم نهایی خود را درباره فصل آینده و تیم بعدی‌اش نگرفته است.