به گزارش "ورزش سه"، گادوین منشا که چندین سال است در فوتبال ایران حضور دارد و پیراهن‌ تیم‌های استقلال، پرسپولیس، پیکان، گل گهر و مس رفسنجان را برتن کرده، از ابتدای فصل جاری در فولاد خوزستان حضور دارد.

منشا با وجود سابقه خوبی که در گذشته داشت، امید می‌رفت در فولاد هم خوش بدرخشد و برای این تیم مثمرثمر باشد اما توفیق چندانی نداشت و در هفته‌های پایانی نیم فصل اول هم فرصتی برای بازی کردن به دست نیاورد.

مهاجم نیجریه‌ای در این شرایط یکی از بازیکنانی است که در لیست خروجی ایگناسیو مارتینز سرمربی اسپانیایی قرار گرفته و پیش‌بینی می‌شد با مسئولان فولاد برای جدایی به توافق برسد، اما تاکنون چنین اتفاقی رخ نداده است.

1918576

مدیربرنامه‌های منشا در روزهای اخیر  صحبت‌هایی را با بهرام رضاییان مدیرعامل جدید و برخی دیگر از مدیران باشگاه فولاد داشته اما برای جدایی توافقی حاصل نشده است. این بازیکن 34 ساله قراردادی دو ساله با فولاد دارد و تا پایان فصل آینده لیگ برتر بازیکن تیم خوزستانی محسوب می‌شود.

جدایی منشا از فولاد منوط به توافق مدیران باشگاه با او است، اما فعلا توافقی حاصل نشده؛ این در حالی است که با توجه به قرارداد دو ساله منشا با فولاد فسخ قرارداد یکطرفه از سوی باشگاه نیز ضرر زیادی را تحمیل می‌کند.

باید دید در روزهای آینده چه اتفاقاتی پیرامون منشا رخ می‌دهد و در نهایت این بازیکن در فولاد به کارش ادامه می‌دهد یا خیر.