به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های جام ملت‌های آفریقای 2024 که به میزبانی ساحل عاج برگزار می‌شود از شب گذشته آغاز شد و تیم ملی این کشور توانست با دو گل برابر تیم ملی گینه بیسائو به پیروزی برسد. 

سکو فوفانا خیلی زود و روی پاس گل فرانک کسیه توانست گل اول تیمش را در دقیقه چهارم وارد دروازه حریف کند تا نشان دهد که این تیم فقط و فقط به دنبال کسب پیروزی در این بازی است و تمام توانش را در این دیدار به کار خواهد گرفت تا برابر تماشاگرانش برنده میدان باشد. 

1978376

با این حال، تیم حریف هم بی‌کار نماند و سعی کرد از غافلگیری دریافت گل زودهنگام بیرون بیاید و حملاتی را هم روی دروازه ساحل عاج تدارک دید اما موفق به گلزنی نشد و نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید. 

در نیمه دوم هم بار دیگر این ساحل عاج بود که در دقیقه 58 توانست توسط ژان فیلیپه کراسو به گل برسد تا اختلاف دو تیم افزایش پیدا کند و کار برای گینه بیسائو و جبران این نتیجه دشوار شود. 

1978377

در نهایت هم این تیم میزبان بود که توانست سه امتیاز بازی اولش را در جام ملت‌های آفریقا به دست آورد و حالا باید منتظر نتیجه دیدار نیجریه و گینه استوایی باشد که دو تیم دیگر حاضر در این گروه هستند.