به گزارش "ورزش سه"، محمد محبی یکی از ستاره‌های تیم ملی ایران محسوب می‌شود که در تورنمنت قطر اولین حضورش در جام ملت‌های آسیا را تجربه می‌کند.

این مهاجم 25 ساله بوشهری که تاکنون 15 بازی با پیراهن ایران به ثمر رسانده، عملکرد خوبی داشته و 4 گل ملی نیز در کارنامه خود دارد. او به واسطه شرایط خوب فنی خود از زمان حضور قلعه‌نویی در راس کادرفنی معمولا یار فیکس تیم ملی ایران بوده است.

محبی حالا همراه ایران به قطر رفته تا اولین حضور در جام ملت‌های آسیا را تجربه کند. در این شرایط محبی علاقه‌مند است تا بتواند برای تیم ملی مفید باشد و گل هم بزند.

او در گفت‌وگوی اخیر خود در پاسخ به این پرسش که دوست دارد اولین گل خود در جام ملت‌ها را مقابل کدام تیم بزند، بیان کرد: «حقیقتا دوست دارم مقابل کره جنوبی در بازی یک چهارم نهایی اولین گلم را در جام ملت‌ها بزنم و زمینه‌ساز صعود به دور نیمه نهایی شوم. انشاالله این اتفاق بیفتد و در نیمه نهایی و فینال هم پاس گل بدهم و گل بزنم. با این حال گلزنی مقابل کره جنوبی را بسیار دوست دارد.»

گفتنی است؛ بسیاری از بررسی‌ها و پیش‌بینی‌ها قبل از جام ملت‌های آسیا بر اساس شرایط تیم‌ها رای به رویارویی ایران و کره جنوبی در یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا داده‌اند.