به گزارش "ورزش سه"، بازی سوپرجام در ایتالیا به طور سنتی یک مسابقه بین برندگان اسکودتو و کوپا ایتالیا در پیش فصل بود. در سال‌های اخیر، انجام این بازی به دسامبر یا ژانویه منتقل شد و گهگاهی در خارج از کشور، مثل عربستان، برگزار می شود. امسال این رقابت به یک رقابت چهار جانبه شامل حضور نایب قهرمان سری آ و کوپا ایتالیا می شود. بنابراین لاتزیو عصر جمعه پس از دیدار ناپولی مقابل فیورنتینا در نیمه نهایی در ریاض به مصاف اینتر می رود. ساری نظر منفی خود را به شدیدترین شکل در مورد این رقابت ها بیان کرده است.

فرمت جدید رقابت ها در عربستان؟
" (خطاب به خبرنگار به شوخی) سعی می کنی من را به دردسر بیاندازی؟ همه می‌دانند که من چه فکر می‌کنم، که این تورنمنت در مورد هر چیزی غیر از ورزش فوتبال است. قرار است پول را بگیری و فرار کنی! ما تمام آنچه را که می توانیم برای تطبیق با این روش کوته فکرانه به کار می گیریم. به دور دنیا می رویم و برای پول گدایی می کنیم. با تمام مشکلاتی که در تقویم بازی های شلوغ وجود دارد، ما یک سوپرجام چهار تیمی راه اندازی کردیم. اگر فوتبال مدرن این نوع تکامل است، پس خوشحالم که قدیمی هستم."

گفته بودید به کوپا ایتالیا اهمیت نمی دهید، به سوپر جام هم همینطور؟
"سوپرجام جامی است که توسط یک مربی استفاده می شود تا بگوید او چیزی را برده است، این به رشد باشگاه کمکی نمی کند. من دوست دارم چیزی را ببرم که به باشگاه هم کمک کند. با گفتن همه اینها، ما 6000 کیلومتر سفر خواهیم کرد، بنابراین بهترین کار ممکن را انجام خواهیم داد."

پاتریک و والنتین کاستیانوس مشکل دارند؟
"این یک مشکل قدیمی پاتریک در شانه بود که دوباره جرقه زد، اما این یک مشکل تاندون است و استخوان ها را درگیر نمی کند. امیدوارم زمان زیادی برای بهبودی نیاز نداشته باشد.
کاستیانوس یک ضایعه کوچک دارد که ظرف 10 روز برطرف می شود، اما بعید است که او در سوپرجام حضور داشته باشد. من امروز به عنوان یک تصمیم فنی گوستاو ایزاکسن را جایگزین او کردم. ماتیا زاکانی هم مجبور شد با آمپول های مسکن بازی کند، پای او هنوز بسیار متورم و نگران کننده است. امیدواریم او بتواند به موقع بهبود یابد."