به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران در اولین بازی خود در جام ملت‌های آسیا موفق شد با چهار گل فلسطین را از پیش رو بردارد. این نتیجه در حالی رقم خورد که کریم انصاری‌فرد به عنوان یکی از بازیکنان باسابقه تیم ملی خیلی زود قفل دروازه رقیب را شکست تا فشار گل اول از روی دوش تیم برداشته شود. او پس از بازی در مورد مسائل مختلف با خبرنگاران حرف زد که می‌خوانید؛

ویدئو: 322000

بولت سرشاخهبازی؟

خدا را شکر می‌کنم که بازی را بردیم و نتیجه خوبی کسب کردیم. حالا در این مهم من گلزنی کردم که تلاش بچه‌ها بود و ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا دل مردم را شاد کنیم.

بولت سرشاخهپیش‌بینی عملکرد ایران؟

فلسطین در سه بازی اخیر با نتایج خوبی گرفته است و از نظر سیاسی شاید به خاطر جنگ در شرایط خوبی نباشند، اما تیم ملی کاملا خوبی داشتند و دفاع وسط آنها که کاملا اسپانیایی حرف می‌زد. می‌خواهم بگویم بازی آسیایی نبود روی کاغذ و شروع خوبی داشتیم با توجه به اینکه همیشه بازی اول جام سخت است.

بولت سرشاخهخشن شدن بازی؟

طبیعی است در فوتبال و یک وقت‌هایی پیش می‌آید. آنها هم عقب بودند و عادی است که عصبانی شوند و تلاش می‌کردند نتیجه را جبران کنند.

بولت سرشاخهپاسخ به انتقادات با گلزنی؟

هرکسی هرچیزی دوست دارد می‌تواند بگوید، من روی چشمم می‌گذارم و تمام تلاشم را می‌کنم که عملکرد خوبی داشته باشم. امیدوارم همه با هم بتوانیم جشن خوبی بگیریم در آخر مسابقات.