به گزارش "ورزش سه"، آندرانیک تیموریان، مربی تیم ملی، در خصوص پیروزی مقابل فلسطین گفت: بابت حمایت از تیم ملی در تهران و اینجا متشکرم. به هواداران تیم ملی و تماشاگران این بازی تبریک می‌گویم. بازی خیلی سختی بود، خودتان بازی‌های قبلی را دیدید، برای هر تیمی اولین بازی سخت است. خدا را شکر توانستیم از موقعیت‌ها استفاده کنیم.

ویدئو: 322012

او درباره دستیابی انصاری‌فرد به رکورد او اظهار داشت: خدا را شکر! هیچ رکوردی باقی ماندنی نیست و من هم کنار کریم سال‌های سال بازی کردیم. به کریم تبریک می‌گویم و برای او آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم تورنمنت خوبی داشته باشد.

تیموریان درباره بازی‌های بعدی اظهار داشت: بازی‌های بعدی فکر کنم آسان‌تر باشد. البته بازی آسان نخواهیم داشت و باید این هفته خیلی کار کنیم و روی نقاط ضعف هنگ‌کنگ کار کنیم تا نتیجه بگیریم.

مربی تیم ایران در پاسخ به این سوال که آیا هنگ‌کنگ می‌تواند مثل ویتنام که ژاپن را اذیت کرد، ایران را تحت فشار قرار دهد، گفت: من اول صحبت‌هایم گفتم که فوتبال در آسیا پیشرفت کرده و هر تیمی می‌تواند علیه تیم دیگر خطرناک باشد.

آندو درباره هنگ‌کنگ عنوان کرد: بازی‌های دوستانه با بازی‌های رسمی قابل مقایسه نیست، شرایط بازی در مرحله گروهی متفاوت است و اتفاقات جدیدی رخ می‌دهد.