به گزارش "ورزش‌ سه"، تیم ملی فوتبال ایران در اولین گام از جام ملت‌های آسیا موفق شد با نتیجه 4 بر یک فلسطین را از پیش رو بردارد و حالا قلعه‌نویی و شاگردانش آماده دومین دیدار برابر هنگ‌کنگ می‌شوند.

بولت تراکتوربا جزئیات این جلسه تمرینی همراه "ورزش‌ سه"، باشید: 

بولت زیر مجموعهخبرنگاران از یک ساعت پیش از تمرین در زمین حاضر شدند و مدتی را برای گرفتن مجوز ورود در انتظار ماندند. آنها در 15 دقیقه ابتدایی در تمرین حضور خواهند داشت.
بولت زیر مجموعههوای قطر نسبت به روزهای گذشته با کاهش قابل توجه دما همراه شده و باد سردی هم شروع به وزیدن کرده است.
بولت زیر مجموعهبازیکنان نیم ساعت قبل از شروع تمرین با اتوبوس به زمین رسیدند و بلافاصله در زمین شروع به کار با توپ کردند تا گرم کردن و برنامه‌های دیگر این جلسه تمرینی را پشت سر بگذارند.

بولت زیر مجموعهشجاع خلیل زاده که در مصاف با فلسطین دچار آسیب دیدگی شده بود و از زمین خارج شد، در تمرین حضور دارد. هنوز خبر دقیقی درباره میزان مصدومیت او و اینکه در مصاف با هنگ‌کنگ حضور خواهد داشت یا خیر منتشر نشده است.

بولت زیر مجموعهدر شروع تمرین حسین حسینی و میلاد محمدی گفتگوی کوتاهی با خبرنگاران داشته باشند.

بولت زیر مجموعهخبرنگاران برخلاف تمرینات قبلی در جایی استقرار دارند که فاصله زیادی با بازیکنان دارد. آنها به سختی در حال فیلمبرداری از بازیکنان هستند.

بولت زیر مجموعهترابی و سامان فلاح به صورت جداگانه در حال تمرین زیر نظر پزشک تیم هستند، اما شرایط برای شجاع به نظر خیلی خوب نیست و او فقط در تمرین حضور پیدا کرده و حتی شرایط نرم دوی هم ندارد و در حال راه رفتن است.

ویدئو: 322119

بولت زیر مجموعهیکی از نکات قابل توجه تمرین امروز خنده‌های امیر قلعه‌نویی در بخشی از جلسه تمرینی بود که در کنار دستیارانش حضور داشت. خبرنگاران گزارش می‌دهند که قلعه‌نویی روحیه بسیار خوبی دارد.

بولت زیر مجموعهنکته دیگر رفتار آندرانیک در طول ١۵،٢٠ دقیقه‌ای بود که خبرنگاران اجازه حضور داشتند.  او مدام در حال شوخی با سایر دستیاران و همینطور بازیکنان تیم بود و به تنهایی فضای تمرین را تحت تاثیر قرار داده بود.

بولت زیر مجموعهبازیکنان تیم ملی پس از اینکه نرم دوی کردند و کمی بدن‌هایشان گرم شد در چند گروه تقسیم شدند و با بازی آقا وسط آماده بخش‌های تاکتیکی تمرین شدند که البته خبرنگاران دیگر اجازه پوشش جزییات را نداشتند و با اتوبوسی که در نظر گرفته شد به هتل بازگشتند.