به گزارش "ورزش سه" پائولو دیبالا اولین بازیکن رم است که به اخراج ژوزه مورینیو واکنش نشان داد. او با انتشار پستی در اینستاگرام به پایان همکاری رم و آقای خاص واکنش نشان داد.

ستاره آرژانتینی نوشت: "ممنونم آقا، ممنون برای همه چیز. کار کردن با شما بسیار لذت بخش بود. ممنون از راهنمایی و تک تک کلماتی که به من یاد دادید. برای شما و دستیاران‌تان بهترین‌ها را آرزو می‌کنم و امیدوارم به زودی دوباره شما را ببینم."

دیبالا 24 گل در 56 بازی زیر نظر مورینیو در رم به ثمر رساند. او دومین فصل حضور این مربی در ورزشگاه المپیکو، به عنوان بازیکن آزاد به رم پیوست.

این مهاجم آرژانتینی تا ژوئن 2025 با رم قرارداد دارد. قرارداد او بند 13 میلیون یورویی دارد که برای باشگاه‌های خارج از سری A اعتبار دارد. همچنین باشگاه‌های ایتالیایی می‌توانند با پرداخت 20 میلیون یورو او را به خدمت بگیرند.

1976283

با این حال، رم می‌تواند با پیشنهاد تمدید قرارداد و افزایش دستمزد دیبالا، از احتمال انتقال دیبالا به یک باشگاه ایتالیایی دیگر جلوگیری کند.

دیبالا در حال حاضر به دلیل مصدومیت عضلانی از میادین دور است و آخرین بازی سری A مقابل میلان در سن سیرو را از دست داد. باید دید که آیا او شنبه آینده مقابل هلاس ورونا، در اولین بازی دانیله ده‌روسی به عنوان مربی جالوروسی، در دسترس خواهد بود یا خیر.