به گزارش ورزش سه، کادرفنی و بازیکنان ایران حساب ویژه‌ای روی علیرضا بیرانوند در این تورنومنت باز کرده‌اند و در گفتگوهای مختلفی که پیش از جام‌ملت‌ها و حتی در کنفرانس مطبوعاتی انجام شد از اهمیت حضور او در ترکیب ایران صحبت شد.

تامیر صیام در آخرین دقایق نیمه اول بازی با فلسطین دروازه‌ایران را باز کرد تا کام بیرانوند تلخ شود و شیرینی برد ایران برای او کمتر شود، گلر تیم ملی پس از باز شدن دروازه‌اش با فریادهای بلندش خط دفاعی و بازیکنانی که داخل محوطه جریمه بودند را سرزنش کرد و اعتقاد داشت که آنها باید با تمرکز بیشتری در خط دفاع حضور پیدا‌ می‌کردند.

در تمرین امروز تیم ملی مربی‌دروازه‌بان‌های تیم ملی در گوشه‌ای از زمین برای دقایقی به تمرینات اختصاصی با علیرضا بیرانوند پرداخت تا گلر ایران با آمادگی بیشتری در بازی با هنگ کنگ به میدان برود.

1979535

امیر قلعه نویی به خوبی می‌داند که آمادگی علیرضا بیرانوند تیم ایران را در مرحله دیگری از قدت تدافعی قرار می‌دهد و با توجه به همین موضوع دینکا با تمرینات اختصاصی علیرضا بیرانوند را آماده حضور در مسابقات می‌کند.

با توجه به تمرینات ایران و مسابقات مهمی که در بازی‌های احتمالی مرحله حذفی وجود دارد، علیرضا بیرانوند در دو بازی دیگر مرحله گروهی هم به میدان خواهد رفت تا با فرم بهتر و آمادگی بیشتر جسمی و ذهنی برای ایران بازی کند.