به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا با وجود مشکلات مالی همچنان به فکر تقویت خط میانی تیمش است. آنها حتی معتقدند یکی از عوامل فرو رفتن بارسلونا در بحران ضعف در خط هافبک است و می‌خواهند با جذب یک بازیکن به ژاوی برای نجات تیم کمک کنند.

دکو حضور یک هافبک را ضروری می‌داند زیرا اوریول رومئو انتظارات را برآورده نکرده است. آنها در بارسا می‌دانند که عملیات به خدمت گرفتن کالوین فیلیپس بسیار پیچیده است اما می‌خواهند در همین پنجره برای جذب او تلاش کنند.

بازیکن سابق لیدز می‌خواهد در این بازار زمستانی منچستر سیتی را ترک کند. از این رو بارسلونا به عنوان یک مقصد محتمل به او پیشنهاد شده است. دکو این ملی‌پوش انگلیسی را کاملاً می‌شناسد، زیرا او هم‌تیمی رافینیا در لیدز بود. مدیر ورزشی بارسا معتقد است که هافبک سیتی می‌تواند خط هافبک بارسا را ارتقا دهد.

1979966

یکی از مشکلات بزرگ این انتقال برای بارسلونا این است که کالوین فیلیپس حقوق بسیار بالایی دارد و این موضوع برای آبی‌اناری‌ها که درگیر مشکلات مالی هستند مانع بزرگی است.

دو باشگاه یوونتوس و اتلتیکو مادرید نیز هافبک انگلیسی را زیر نظر دارند و بارسلونا اگر بخواهد به‌صورت جدی وارد کورس برای جذب او شود باید با آنها رقابت کند.