به گزارش "ورزش سه"، جردن هندرسون، بازیکن جدید آژاکس، که تنها 6 ماه در باشگاه الاتفاق حضور داشت اعلام کرد که حتی یک کلمه هم درباره کشور عربستان بد صحبت نمی‌کند.

این هافبک 33 ساله با قراردادی 3 ساله از لیورپول به الاتفاق پیوسته بود اما روز گذشته با فسخ قراردادش به باشگاه هلندی آژاکس رفت.

هندرسون در نشست خبری پس از امضای قراردادش با باشگاه هلندی گفت: "فکر می‌کنم خیلی‌ها در اینجا می‌خواهند از لیگ عربستان انتقاد کنم اما این اتفاق نمی‌افتد. من برای لیگ عربستان و باشگاه الاتفاق احترام کامل قائلم، آن‌ها از من استقبال خوبی کردند و در مورد شرایط آنجا بد صحبت نمی‌کنم."

او درباره تصمیم انتقال به عربستان گفت: "متأسفانه تصمیماتی وجود دارد که در مورد فوتبال و زندگی به طور کلی جواب نمی‌دهد. زمانی که فرصت بازی برای آژاکس را داشتم تصمیم گرفتم، در حال حاضر این بهترین قدم برای من و خانواده‌ام است."

1980684

او در پاسخ به این سوال که آیا از حضور در لیگ عربستان پشیمان است، گفت: "در مورد عربستان چه در زمان حال و چه در آینده حرف بدی نمی‌زنم. در آنجا روابط خوب و دوستان زیادی دارم. من با انتقال هیچ بازیکنی به لیگ عربستان مخالفت نمی‌کنم و اینکه بازی در لیگ عربستان باعث افت سطح بازی یک بازیکن می‌شود، صحت ندارد."