به گزارش "ورزش سه"، گوران ووچویچ، ستاره سابق تیم ملی کرواسی، مدتی را در سمت مدیر ورزشی باشگاه النصر عربستان قرار داشت. پیوستن کریستیانو رونالدو به این تیم در دوران این مدیر اتفاق افتاد و او همچنین تأثیر بزرگی در دیگر نقل و انتقالات بزرگ النصر داشت.

ووچویچ در دسامبر ۲۰۲۳ از سمتش در النصر استعفا داد و با انتشار پستی از آنها خداحافظی کرد. او حالا در جدیدترین گفتگویش از دورانش در النصر و تاثیر رونالدو بر لیگ عربستان صحبت کرده است.

او گفت:«زمانی که من به النصر آمدم، تیم در وضعیت نابسامان شدیدی قرار داشت. من در آن دوره روی پروژه باشگاه در همه بخش‌ها کار کردم تا باشگاه تا حد امکان سازماندهی شود و در همه بخش‌ها رشد کند.

1980697

کار من در فصل دوم مشخص بود. نتیجه آن در آکادمی النصر عالی بود و بازیکنان باکیفیت بزرگی را قرار است در آینده شاهد باشیم. دلیل جدایی‌ام مشخص بود. گیدو، مدیرعامل باشگاه، به من پیشنهاد پستی در سمت دیگری داد و من آن را رد کردم. آنها گفتند لازم نیست مدیر ورزشی باشی. من این را نمی‌خواستم.

گیدو در یک سخنرانی در حضور همه بازیکنان و اعضای صندوق سرمایه‌گذاری عمومی گفت که چیز زیادی از فوتبال نمی‌داند. مشخص است وجود چنین فردی برای باشگاه مفید نیست.
باشگاه النصر اشتباه کرد، زیرا وقتی همه چیز خوب است و تیم به خوبی کار می‌کند، به این گونه مسائل رسیدگی نمی‌شود.

ما در باشگاه عالی کار می‌کردیم. چند بازیکن خوب جذب کرده بودیم و در مسیر درستی قرار داشتیم. اما چند تصمیم اشتباه همه چیز را خراب کرد. ما حتی چندین مذاکره جدی با لوکا مودریچ داشتیم و می‌خواستیم او را به خدمت بگیریم، اما او به ما گفت که اگر رئال مادرید به او پیشنهاد جدیدی بدهد، می‌ماند.

1980699

او کاملا آماده بود که اگر رئال با او تمدید نکند به النصر بیاید.

کریستیانو رونالدو از من حمایت زیادی کرد و از جدایی من از باشگاه النصر بسیار متاسف بود. او دیدگاه من را تایید کرد و گفت اگر خودش هم جای من باشد همین کارها را خواهد کرد. رونالدو پدر لیگ عربستان است، زیرا او در را به روی بازیکنان دیگر باز کرد تا اینکه این لیگ تبدیل به یکی از بهترین لیگ‌های جهان شد.

النصر باشگاه بزرگی است و همیشه باید برای قهرمانی بجنگد و البته که این کار ممکن نیست مگر اینکه در مدیریت باشگاه ثبات داشته باشد. من همه بازیکنان النصر را دوست داشتم و شخصیتم را با دانش آنها ساختم و می‌دانم که بازیکنان نیز از من قدردانی می‌کنند و به من احترام می‌گذارند.»