به گزارش "ورزش سه"، سکو فوفانا علی‌رغم درخشش در سطح بین المللی به همراه تیم ملی ساحل عاج در جام ملت‌های آفریقا 2023، به نظر می‌رسد به پایان دوران حضورش در النصر عربستان رسیده و این باشگاه سعودی قصد دارد پیشنهادات ارائه شده برای جذب این بازیکن را بررسی کند.

همانطور که وب سایت فرانسوی "توتو مرکاتو" فاش کرد، تمایل النصر برای ثبت نام مجدد دیوید اوسپینا، دروازه‌بان کلمبیایی پس از ریکاوری از مصدومیت، آنها را وادار می‌کند تا به امید رقابت برای قهرمانی در لیگ عربستان، تغییراتی را در ترکیب خود انجام دهند که یکی از آنها قطع همکاری با سکو فوفانا است.

در این خبر اشاره شده که النصر باب خروج سکو فوفانا را باز خواهد کرد، چراکه آنها باید یکی از بازیکنان خارجی خود را برای ثبت نام مجدد اوسپینا به فروش برسانند؛ به دلیل اینکه سهمیه بازیکنان خارجی برای هر تیم 8 نفر است و به همین دلیل جدایی بازیکن ساحل عاجی قابل پیش بینی است.

1932892

باشگاه النصر پیشنهادهای متعددی از باشگاه‌های عربستانی و اروپایی برای جذب این هافبک دفاعی دریافت کرده‌اند؛ در حالی که فوفانا را در تابستان گذشته با مبلغ 20 میلیون یورو به خدمت گرفتند ولی حالا قصد فروش او را دارند.

فوت مرکاتو همچنین فاش کرد که باشگاه الاتفاق عربستان با مدیران النصر به توافق شفاهی رسیده است تا سکو فوفانا را برای مدت 6 ماه بدون امکان خرید دائمی به خدمت بگیرد و بعید نیست این انتقال رخ بدهد.

باشگاه الاتفاق اخیرا با خروج هندرسون، ستاره انگلیسی موافقت کرد و حالا بعید نیست که سکو فوفانا را جذب کند.