به گزارش ورزش سه، سامان قدوس هافبک خلاق و خوش‌تکنیک تیم ملی ایران در بازی با هنگ کنک تحت پرس شدید بازیکنان این تیم قرار داشت و نتوانست قابلیت های همیشگی‌اش را در این مسابقه به نمایش بگذارد، البته عدم هماهنگی ملی‌پوشان در توپ‌های آخر هم بی‌تاثیر نبود و در کیفیت بازی سامان اثر گذار بود.

قدوس در بازی ابتدایی ایران مقابل فلسطین دو پاس گل و یک تاثیرگذاری غیر مستقیم داشت تا با 3 خلق موقعیت گلسازترین بازیکن ایران در این مسابقه باشد اما در بازی با هنگ‌کنگ در خلق موقعیت توفیق چندانی نداشت تا به دنبال درخشش در ادامه تورنومنت همراه با ایران باشد.

اما یکی از صحنه‌های جالب این مسابقه حضور سامان قدوس در محوطه جریمه و اقدام به سرزنی این بازیکن روی ارسال میلاد محمدی بود، او در میانه میدان هم چندین مرتبه در نبرد هوایی با بازیکنان هنگ‌کنگ برای حفظ توپ به هوا بلند شد و سرزنی کرد، سامان که ذاتا فوتبالیست تکنیکی و پا به توپی است در  این موقعیت عجیب به نظر می‌رسد که مانند یک بازیکن سرزن روی هوا بلند شده و مسلط با استیل خاص در نبردهای هوایی شرکت کرده است.

1980853

بازی فیزیکی هنگ‌کنگی ها در این مسابقه و میزان دوندگی و جنگندگی آنها باعث شده بود تا فرم بازی ایران و بازیکنان این تیم با تغیراتی رو به رو شود و اتفاقاتی در زمین رقم بخورد که خیلی برایمان آشنا نبود.

تیم ملی ایران در نهایت این بازی سخت را در روزی که خیلی عملکرد خوبی نداشتیم پیروز شد تا در روز نه چندان خوبمان هم 3 امتیاز شیرین به دست آوردیم و صعود به مرلحه بعد را قطعی کنیم.