به گزارش "ورزش سه"، شرایط فیلیپس در منچسترسیتی و اظهارات پپ گواردیولا در این باره که تصمیمی برای استفاده از او در ترکیب اصلی تیمش ندارد باعث شده است که او به دنبال جدایی باشد. 

گزینه‌های زیادی به عنوان مقصد احتمالی این بازیکن مطرح شده بود اما بحث پیوستن او به بارسلونا در چند روز اخیر بسیار جدی شده است و به نظر می‌رسد که مدیران این باشگاه تمام تلاش‌شان را برای انتقال او به لالیگا به کار خواهند گرفت. 

منابع نزدیک به بارسا در روزهای اخیر مدعی شده بودند که این ستاره انگلیسی در واقع بازیکن مورد علاقه دکو، مدیر ورزشی این باشگاه، است و او است که اصرار دارد حتما این بازیکن سیتی را در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه سال جدید میلادی به لالیگا منتقل کند. 

1969267

حالا روزنامه اسپانیایی موندو دیپورتیوو خبر داده که فیلیپس هم مشتاق پوشیدن پیراهن بارساست اما می‌خواهد تضمینی هم برای داشتن دقایق بازی کافی در زمین داشته باشد و در این صورت هیچ مشکلی با پیوستن به این باشگاه نخواهد داشت. 

اما مسئله اصلی شرایط مالی بارسلونا است. آنها تنها به صورت قرضی توانایی خرید فیلیپس را در این پنجره نقل و انتقالاتی ندارند و به این ترتیب همه چیز به تصمیم بارسا برای قبول انتقال قرضی این بازیکن و همچنین خود او برای کاهش دستمزد دریافتی‌اش برمی‌گردد.