به گزارش "ورزش سه"، تمرین امروز تیم ملی در شرایطی برگزار شد که بازیکنان اصلی ایران مقابل هنگ‌کنگ به ریکاوری پرداختند و سایر نفرات در زمین چمن تمرینات تاکتیکی را جلو بردند.

ملی‌پوشان ایران در شرایطی صعودشان به دور بعدی جام ملت‌ها قطعی شده که انتقادهای زیادی بابت نمایش آنها در بازی شب گذشته مطرح شده است. انتقادها به شکل بازی ایران مقابل هنگ‌کنگ به حدی بالا گرفت که قلعه‌نویی بعد از بازی در کنفرانس خبری پاسخ های تندی را به انتقادها داد و اعلام کرد برخی دوست ندارند او نتیجه بگیرد.

با این حال قلعه‌نویی که در طول 90 دقیقه بازی دیروز هم از عملکرد شاگردانش ناراضی بود و تصاویری که کارگردان تلویزیونی از او نشان می‌داد به خوبی ناراحتی سرمربی ایران را نشان می‌داد، حالا برای بهبود وضعیت فنی وارد عمل شده است.

سرمربی تیم ملی در بخش های زیادی از تمرین امروز خودش در کنار ستاره‌ها پابه توپ شد و در حین برگزاری تمرین نکات فنی مورد نظرش را به آنها اعلام می‌کرد.

قلعه‌نویی در شرایطی امروز پابه توپ شد و به یاد دوران جوانی در زمین چمن کار کرد که در روزهای گذشته معمولا نظاره گر تمرینات بود. او اما حالا با توجه به نمایش شب گذشته دوست دارد شرایط فنی را شخصا بهبود ببخشد و به همین خاطر شخصا اقدام کرده است.

سرمربی تیم ملی شاگردانش را برای مسابقه با امارات آماده می‌کند و امیدوار است با 9 امتیاز صعودی خوب را به دور یک هشتم نهایی تجربه کند.