به گزارش "ورزش سه"، رضا اسدی پس از حضور امیر قلعه‌نویی در تیم ملی ایران در 13 مسابقه قبل از جام ملت‌های آسیا هشت بار به میدان رفته بود، اما از شروع این رقابت‌ها به طور کامل نیمکت‌نشین بوده و شانس حضور در زمین را حتی به‌عنوان یار جانشین به دست نیاورده که در تلاش برای تغییر وضعیت خود است.

مهاجم سپاهان که در فصل جاری لیگ برتر هشت گل به ثمر رسانده، در دو مسابقه اخیر تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا مقابل فلسطین و هنگ کنگ کار را از روی نیمکت دنبال کرده و شانس بازی تعویضی هم نداشته که در تمرینات سعی دارد خودش را به کادر فنی نشان بدهد و در جدال آینده برابر امارات به میدان برود.

1981001

رضا اسدی در دوران سرمربیگری امیر قلعه‌نویی در دو مسابقه تیم ملی ایران مقابل تیم‌های قرقیزستان (تورنمنت کافا) و اندونزی (دوستانه) در ترکیب قرار گرفت و در 6 بازی برابر تیم‌های ملی روسیه، کنیا، افغانستان، هنگ کنگ، ازبکستان و بورکینافاسو هم به‌عنوان یار جانشین به زمین رفت که یک گل هم به افغانستان در کافا زد.

اسدی پس از نمایش موثر در خط حمله سپاهان امیدوار است شانس بازی در جام ملت‌های آسیا را هم به دست بیاورد، اما البته باید توجه داشت رقبای او برای رسیدن به ترکیب که در این رقابت‌ها به میدان رفتند نیز نمی‌خواهند جایگاه خود را به این مهاجم سپاهان بدهند.