به گزارش "ورزش سه"، روزبه چشمی یکی از بازیکنان ایران بود که در فاز دفاعی نسبتا خوب و در فاز هجومی مانند دیگر بازیکنان ایران عملکرد چندان خوبی نداشت.

چشمی در این مسابقه 4 مرتبه از حریف توپ‌گیری کرد و آمار خوبی در این زمینه دارد اما علت اینکه عملکرد او را خوب خطاب نکردیم پاس‌های روزبه بعد از دریافت این توپ‌ها بود که با دقت کافی انتقال داده نمی‌شد و فرصت ضدحمله از دست می‌رفت، حتی در یکی از صحنه‌ها روزبه چشمی با زدن توپ به پشت سر بازیکن هنگ‌کنگ بازیکنان این تیم را در محوطه جریمه صاحب توپ کرد و موقعیت خطرناکی ایجاد شد.

چشمی در این مسابقه یکی از بازیکنانی بود که در نبردهای تن به تن به خوبی عمل کرد، 3 نبرد زمینی موفق و 11 نبرد هوایی موفق عملکرد روزبه‌چشمی بود، او 9 دفع توپ هم انجام داد تا در خنثی کردن حملات هنگ‌کنگی‌ها بازی خوبی انجام داده باشد.

روزبه در ابتدای مسابقه بازی را در پست 6 آغاز کرد اما پس از مصدومیت مجید حسینی به دفاع وسط منتقل شد و در کنار حسین‌کنعانی زوج دفاعی ایران را تشکیل داد.

چشمی با توجه به توانایی‌هایی که دارد می‌تواند در بازی‌های حساس به خوبی حفره‌های دفاعی ایران را پوشش دهد و استحکام بیشتری به خط هافبک ایران ببخشد اما باید در بازی‌سازی و انتقال توپ کیفیت بالاتری از خود ارائه دهد.