به گزارش "ورزش سه"، هفته پیش بود که اعلام شد ژوزه مورینیو از هدایت رم برکنار شده است. یک‌بار دیگر سندرم سال سوم گریبان‌گیر آقای خاص شد و دوران حضور در جالوروسی پایان یافت.

در این بین بسیاری از تصمیم مالکان رم انتقاد کرده‌اند و هواداران رم نیز اعتقاد دارند اخراج آقای خاص منصفانه نبود. از روزی که مورینیو برکنار شد، انواع شایعات در مورد او منتشر شده است. دیروز تایید شد که او مربی الشباب عربستان نمی شود و در عوض قرار است هدایت ناپولی را برعهده بگیرد.

1305354

ژرژ مندس، ایجنت مورینیو، در مورد آینده وی گفت: «مورینیو نیازی به معرفی ندارد. عناوینی که کسب کرده، به جای او صحبت می‌کنند، او یک مربی معمولی نیست. مورینیو یک مربی خاص است و همیشه فرصت شغلی خودش را خواهد داشت. او هرگز برای یافتن باشگاه جدید مشکلی نخواهد داشت.»

مندس ادامه داد: «مورینیو چند ماه پیش این فرصت را داشت که به عربستان سعودی برود و به دلیل اینکه می خواست در رم بماند، آن را رد کرد. تیم رم کیفیتی مشابه دیگر تیم‌های بزرگ ایتالیا ندارد ولی مورینیو آنجا کارش را خوب انجام داد و این تیم را به یک جام اروپایی رساند. آنچه که نشان‌دهنده کیفیت کار ژوزه است، واکنش هواداران رم بود که تا روز آخر همراهش بودند. مورینیو، همیشه مورینیو است.»