به گزارش "ورزش سه"، امید حامدی‌فر طی یک هفته اخیر، شرایط عجیبی را سپری کرده است. بازیکنی که تا آستانه جدایی از استقلال پیش رفته بود، پس از اعتماد نکونام، توانست در ترکیب آبی‌ها بدرخشد و به مدعی اصلی حضور در ترکیب آبی پوشان برای نیم فصل دوم تبدیل شود.

نکته جالب اینکه حامدی‌فر حتی پیشنهاداتی از سایر تیم‌ها نیز داشت ولی استقلال اجازه جدایی به این بازیکن نداد و نکونام روی توانایی‌های این بازیکن جوان در خط میانی حساب ویژه‌ای باز کرده بود ولی اتفاق تلخ برای یامگا و مصدومیت شدید این بازیکن، وضعیت هافبک آبی‌ها را نیز تغییر داد.

1981855

پس از برخورد استوک کفش حامدی‌فر با صورت یامگا و آسیب دیدگی ستاره فرانسوی از ناحیه چشم، نکونام حامدی‌فر را جریمه انضباطی کرد و این بازیکن به دویدن دور زمین مشغول شد. اما زمانی که فردای اتفاق رخ داده نکونام قصد داشت این بازیکن را با دویدن دور زمین تنبیه کند، او از این کار سر باز زد و بدون اجازه سرمربی، تمرین تیم را ترک کرد.

همین اتفاق سبب شد تا نکونام نام حامدی‌فر را در لیست خروج قرار دهد و او در تمرینات روزهای گذشته غایب باشد. با این حال، این بازیکن در تصاویری که از تمرین امروز تیم منتشر شده، در عکس دسته‌جمعی بازیکنان با میلاد میداوودی حضور دارد تا مشخص شود او موقتا مورد بخشش نکونام قرار گرفته است.

در روزهای اخیر و پس از اتفاق تلخ برای یامگا، شایعاتی مبنی بر تمایل استقلال برای معاوضه حامدی‌فر با بازیکنان دیگر باشگاه‌ها نیز به گوش می‌رسید و باید دید که نکونام در نهایت چه تصمیمی را در خصوص این بازیکن اتخاذ خواهد کرد.