به گزارش "ورزش سه"، پس از شایعات علاقه رئال مادرید به ژابی آلونسو، سیمون رولفس مدیر ورزشی باشگاه بایرلورکوزن آلمان، انتظار دارد این مربی اسپانیایی به قراردادش با این باشگاه احترام بگذارد.

سرمربی اسپانیایی که اولین فصل خود به عنوان مربی را روی نیمکت لورکوزن سپری می‌کند، بدون شکست در صدر جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا حضور دارد و باشگاه‌های رئال مادرید و بایرن مونیخ وضعیت او را زیر نظر دارند.

1981910

رولفس درباره وضعیت آلونسو روی نیمکت لورکوزن گفت: "در آینده تغییراتی وجود خواهد داشت، بنابراین شما باید به آن‌ها واکنش نشان دهید. اما اکنون تمرکز ما روی این نیست، ما درک می‌کنیم که مربی و بسیاری از بازیکنان به خوبی از تعهدی که به باشگاه دارند آگاه هستند. حقیقتا تعهدات ژاوی قبل از شروع فصل از اهمیت بالایی برخوردار بود. مهم است که بدانیم هرکسی نمی‌تواند از اولین فرصت استفاده کند. این برای ما یک عامل مهم است به خصوص با نحوه پیشرفت ما در سال گذشته، نحوه بازی ما در زمین و شخصیت او... اما این تنها عامل نیست."

بایرلورکوزن تنها تیم بوندس‌لیگایی است که در این فصل طی 18 بازی هیچ باختی نداشته و همچنین با 7 امتیاز فاصله از بایرن مونیخ که یک بازی کمتر دارد، در صدر جدول است.