به گزارش "ورزش سه"، فلسطین جایگاه خود را در بین چهار تیم برتر رده سوم گروه‌ها قطعی کرد اما باید تا پایان مرحله گروهی منتظر بماند تا حریف مرحله بعد خود را بشناسد.

مکرم دبوب در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: ما به مردم خود به خاطر پیروزی و صعود تاریخی‌شان تبریک می‌گوییم. از همه بازیکنانی که به هدفی که برای آن آمده بودیم رسیدند و از هوادارانی که از ابتدای مسابقات ما را حمایت کردند، تشکر می‌کنم. می‌دانستیم که با توجه به شرایطی که فلسطین دارد، بازی هنگ‌کنگ یک بازی سرنوشت‌ساز و تاریخی برای فلسطین است. در ابتدا مسابقه سختی بود، اما با پشتکار و اراده به هدف خود یعنی صعود به دور بعد رسیدیم.

سرمربی تونسی تاکید کرد که جاه‌طلبی تیمش در مرحله یک هشتم نهایی متوقف نمی‌شود، اما باید واقع‌بین باشند. او گفت: جاه‌طلبی هر مربی یا تیمی، صعود در مسابقات است، اما باید واقع‌بین باشیم چرا که به اولین هدف خود که صعود به مرحله یک هشتم است، رسیده‌ایم. در مراحل حذفی هر چیزی در یک مسابقه امکان‌پذیر است.

دبوب ادامه داد: ما هنوز هویت حریف را نمی‌دانیم، اما برای پیروزی و صعود به یک چهارم نهایی بازی خواهیم کرد. ما چیزی برای از دست دادن نداریم و نشان دادیم که می‌توانیم به عنوان یک تیم خوب مقابل همه تیم‌ها بازی کنیم؛ این را در بازی‌های دوستانه با استرالیا، ازبکستان و عربستان ثابت کردیم.

دبوب تاکید کرد: پیروزی عراق مقابل ژاپن و تساوی اردن مقابل کره جنوبی به تیم ما انگیزه و امید بخشید. باید به بهترین شکل آماده شویم و خداوند به ما توفیق دهد.