به گزارش ورزش سه، مصدومیت ناگهانی و غیر منتظره کوین یامگا سبب نگرانی کادر فنی و البته هواداران استقلال شد اما آبی‌ها احتمالا دغدغه‌ای از بابت انتخاب جانشین برای یامگا در نیم فصل دوم نخواهند داشت چرا که بازیکنی مثل صالح حردانی با انگیزه فراوان آماده حضور در ترکیب اصلی استقلال است.

حردانی که در نیم فصل اول در بازی‌های ابتدایی به عنوان جانشین یامگا وارد میدان میشد، بعد از مصدومیت سلیمی و مرادمند به ناچار در پست دفاع آخر برای آبی‌ها به میدان رفت که اتفاقا عملکرد خوبی هم از خود برجای گذاشت.

او حالا و با توجه به مصدومیت یامگا که به احتمال زیاد طولانی هم خواهد بود، به پست تخصصی‌اش برمی‌گردد و در نیم فصل دوم در پست وینگر راست برای استقلال به میدان خواهد رفت.

1982739

جالب آنکه او در نخستین بازی فصل نیز برای استقلال درحالی گلزنی کرد که در همان پست مدافع و وینگر راست به میدان رفته بود. باید دید بازیکن ریز نقش استقلال در نیم فصل دوم چه نمایشی از خود به جای می‌گذارد. مسئولیت او حالا سنگین‌تر از قبل است چرا که قرار است به عنوان جانشین بازیکنی به میدان برود که در نیم فصل اول جزو تاثیر گذارترین نفرات استقلال بود.