به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته دیدار دیدار معوقه از هفته سیزدهم رقابت‌های بوندسلیگا به مصاف یونیون برلین رفت و موفق شد این تیم را با یک گل شکست دهد. 

این بازی به دلیل بارش برف سنگین در مونیخ به تعویق افتاده بود و آنها با کسب سه امتیاز این مسابقه موفق شدند فاصله امتیازی‌شان با بایرلورکوزن در صدر جدول را به چهار امتیاز کاهش دهند تا همچنان به بازپس‌گیری صدر امیدوار باشند. 

توخل پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« هیچ مشکلی با این بازی نداشتم. ما خیلی محتاطانه و با نظم بازی کردیم. شانس‌های گلزنی خوبی داشتیم اما از دقت لازم برخوردار نبودیم. به هیچ وجه اجازه ضدحمله ندادیم. بازی تحت کنترل ما بود. در مجموع همه چیز خوب بود. در اواخر بازی انرژی بازیکنان کم شد و کمی کند شدیم اما هرگز کنترل را از دست ندادیم.»

1982783

او با اشاره به مصدومیت دایو اوپامکانو از ناحیه همسترینگ گفت:« این اتفاقی عادی است. وقتی بازیکنی در حال دویدن پشت ران پایش را می‌گیرد، همه می‎‌توانیم باقی ماجرا را تصور کنیم. اگر شرایط خوب پیش برود، فقط کشیدگی است و اگر بد پیش برود، پارگی همسترینگ است.

نیازی به خرید جانشین برای او نیست. کیم به زودی برمی‌گردد. ما از این وضعیت عبور خواهیم کرد. با این حال، شرایط را بررسی می‌کنیم و واکنشی از روی ترس و اضطراب نخواهیم داشت. من بیشتر نگران لیمر هستم. ما قرار است استراتژی باشگاه را به خاطر مصدومیت از ناحیه ماهیچه تغییر دهیم.»

سرمربی بایرن درباره اخراج مربی حریف به دلیل درگیری با لروی سانه اضافه کرد:« اتفاق خوبی نبود. دفاع کردن از او دشوار است. من دوست ندارم در حال حاضر حرفی در این باره بزنم. نیازی نیست که آتشی به این هیزم اضافه کنم.»