به گزارش "ورزش سه"، تیم بحرین موفق شد با نتیجه یک بر صفر اردن را شکست دهد و با دو پیروزی و یک شکست با 6 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی گروه پنجم قرار گیرد. همچنین کره‌جنوبی با 5 امتیاز در رده دوم قرار گرفت و تیم اردن سوم هم سوم شد و مالزی در جایگاه چهارم ایستاد.

بحرین قرار است در مرحله یک‌هشتم نهایی به‌مصاف ژاپن برود که با کسب 6 امتیاز در رده دوم گروه چهارم قرار گرفت. نکته جالب اینکه خوان پیتزی، سرمربی بحرین، در دوره‌ای که هدایت تیم ملی عربستان را برعهده داشت نیز با تیم ملی ژاپن روبه‌رو شد و با یک گل شکست خورد.

پیتزی در پاسخ به سؤالی در مورد رویارویی بحرین و ژاپن در مرحله یک‌هشتم نهایی گفت: «بازی در دوره گذشته برای ما مثبت بود و شایسته نتیجه بهتر از باخت بودیم. سطح تیم ملی ژاپن بالاست و بازیکنان سطح بالایی دارند؛ اما ما هم اعتماد به نفس داریم و هدفمان در تیم ملی بحرین صعود به دور بعد و حذف تیم ملی ژاپن در مرحله یک‌هشتم نهایی است.»

پیتزی هدایت تیم ملی عربستان سعودی را طی سال‌های 2017 تا 2019 برعهده داشت و سپس در تیم‌های سن‌لورنزو و راسینگ در آرژانتین و الوصل امارات مربیگری کرد و امسال نیز هدایت بحرین را برعهده گرفت.