به گزارش "ورزش سه"، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران در جدیدترین آرای خود، حکم سه مسابقه لیگ برتری بین تیم‌های نفت مسجدسلیمان- پرسپولیس، ذوب‌آهن- آلومینیوم اراک و هوادار- مس رفسنجان را به شرح زیر صادر کرد:

* دیدار دو تیم نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس تهران از هفته بیست و دوم مسابقات در تاریخ ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ برگزار شد و بر اساس آرای صادره جواد برزکار، مربی تیم نفت مسجدسلیمان به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه (داور) که منجر به اخراج وی شد، به دو جلسه محرومیت و پرداخت ۳۰۰ میلیون ریال محکوم شد. محرومیت قابل تجدید نظر است.

* همچنین تیم نفت مسجد سلیمان به دلیل عدم رعایت مقررات بازی (حضور تماشاگران در ورزشگاه) و توهین و فحاشی به مقامات رسمی مسابقه از سوی عوامل منتسب به باشگاه(لیدرها) به ترتیب مبالغ ۳۰۰ میلیون ریال و ۵۰۰ میلیون ریال محکوم شد.

* دیدار دو تیم ذوب‌آهن اصفهان و آلومینیوم اراک از مسابقات هفته بیست و دوم در تاریخ ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ برگزار شد و مهدی رمضانی، مدیررسانه تیم ذوب‌آهن به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه که منجر به اخراج وی شد، به دو جلسه محرومیت و پرداخت ۳۰۰ میلیون ریال محکوم شد. محرومیت قابل تجدید نظرخواهی است.

* مصطفی احمدی بازیکن و علی قلعه‌نویی، مربی تیم آلومینیوم اراک به دلیل بدرفتاری در قبال مقام غیررسمی و رفتار غیر ورزشی هرکدام به یک جلسه محرومیت تعلیقی از مسابقات لیگ برتر به مدت ۶ ماه و به ترتیب به پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال و ۱۵۰ میلیون ریال محکوم شدند.

* یوسف بخشی‌زاده، مربی آلومینیوم نیز به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه که منجر به اخراج شد، به یک جلسه محرومیت از مسابقات لیگ برتر و پرداخت ۲۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

* دیدار دو تیم هوادار تهران و مس رفسنجان از سری مسابقات هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال در تاریخ ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ برگزار شد و تیم هوادار به دلیل سو رفتار تیمی ناشی از اخذ پنج کارت به ۲۰۰ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

* محمدحسن رجب‌زاده، مربی تیم هوادار به دلیل بدرفتاری در قبال مقام غیررسمی مسابقه به یک جلسه محرومیت تعلیقی از مسابقات لیگ برتر و پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

* حسن مرادی، مربی تیم مس رفسنجان نیز به دلیل بدرفتاری در قبال مقام غیررسمی مسابقه به یک جلسه محرومیت تعلیقی از مسابقات لیگ برتر و پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

* ابراهیم صادقی، مربی تیم مس رفسنجان به دلیل تحریک منجر به درگیری نیمکت تیم‌ها و رفتار غیرورزشی به ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.