به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس شب گذشته با حضور تمام بازیکنان تهران را به مقصد ابوظبی ترک کرد تا اردوی زمستانی خود را در این شهر برپا کند. در این بین عبدالکریم حسن جزء بازیکنان ویژه اردوی پرسپولیس است که برای اولین بار همراه با این تیم در تمرینات شرکت خواهد کرد تا برای دور برگشت مسابقات آماده شود.

نکته جالب در مورد عبدالکریم حسن این است که او با تیم ملی قطر در سال 2019 قهرمانی جام ملت‌های آسیا را در ابوظبی جشن گرفت. در دیدار فینال مقابل ژاپن که حسن نیز پیراهن عنابی‌ها را بر تن داشت، قطر توانست با سه گل برنده بازی شود و تیم سامورایی را شکست دهد و عبدالکریم نیز در همین بازی جام را بالای سر برد و جشن قهرمانی گرفت.

1983117

قطر چهار بازی پایانی خود در جام ملت‌های آسیا را در ابوظبی برگزار کرد و به ترتیب در استادیوم آل نهیان، اسپورت سیتی، محمد بن زاید و دوباره اسپورت سیتی تیم‌های عراق، کره جنوبی، امارات و ژاپن را از پیش رو برداشت.

حالا دوباره عبدالکریم حسن به ابوظبی بازخواهد گشت و این بار البته در شروع چالشی جذاب با پرسپولیس در این شهر حضور خواهد داشت. چالشی که بهترین موقعیت برای این بازیکن 30 ساله است تا به‌خصوص به هموطنان خود نشان دهد که همچنان بازیکنی تراز اول در سطح قاره محسوب می‌شود.