به گزارش "ورزش سه"، دورتموند یکشنبه در هفته نوزدهم رقابت‌های بوندسلیگا در خانه در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک به مصاف بوخوم خواهد رفت. ترزیچ در کنفرانس خبری قبل از بازی در مورد آمادگی بازیکنانش و همچنین جدایی قریب الوقوع کلوپ از لیورپول اظهار نظر کرده است.

آمادگی تیم و بازیکنان مصدوم؟
"گرگور کوبل ویولیان برانت اخیراً به دلیل بیماری نتوانستند تمرین کنند. در مورد آنها برای بازی یکشنبه مطمئن نیستم. نیکلاس سوله توانست تمرین کند و در حال بازگشت است. امره جان و متس هوملس نیز یکشنبه در گزینه‌های ما خواهند بود.

یولیان ری‌یرسون و کریم آدیمی در حال حاضر راه طولانی را پیموده‌اند، هر دو توانستند در این هفته در تمرینات با حداکثر شدت کار کنند. یولیان دورانویل در دو هفته گذشته بارها و بارها بخش‌هایی از تمرینات را شرکت کرده است، اما ما همچنان بسیار مراقب اوضاع او هستیم."

1983288

جدایی یورگن کلوپ از لیورپول؟
"یورگن کلوپ فرد برجسته‌ای است. من به اندازه کافی خوش شانس بودم که او را در اینجا و در خود دورتموند شناختم. او باشگاه ما و لیورپول را به شکلی خاص شکل داد و به آن اعتبار بخشید. من مطمئن هستم که ایستگاه دیگری در مسیر مربیگری او وجود خواهد داشت، جایی که او دوباره در آن خواهد درخشید، به همین شکل که در باشگاه ما درخشیده بود."