به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد خود را برای جدال روز یکشنبه در زمین نیوپورت در جام حذفی فوتبال انگلیس آماده می‌کند. شیاطین سرخ نمی‌خواهند فرصت قهرمانی در این جام را از دست بدهند، به خصوص که در لیگ برتر و جام اتحادیه دیگر هیچ شانسی برای قهرمانی ندارند.

1983281

از اریک تن هاخ در نشست خبری این بازی در مورد تصمیم یورگن کلوپ برای جدایی از لیورپول در پایان فصل سوال شد و او پاسخ داد: «این برای لیگ برتر خوب نیست و می‌تواند یک ضربه بزرگ باشد.. کلوپ در لیگ برتر دورانی درخشان را رقم زد. او باشگاه را از نو ساخت و به جایی که تعلق داشت بازگرداند. بنابراین باید به خاطر آن به کلوپ تبریک گفت. او کار شگفت انگیزی در لیورپول انجام داده است.»

کمبود انرژی کلوپ برای ادامه کار: «من می‌توانم این را درک کنم. 9 سال حضور در یک باشگاه زمان زیادی است. من فکر می‌کنم دوره‌ای درخشان با ساختن یک تیم بزرگ و دستیابی به اهداف مهم بود، اما همچنین فکر می‌کنم شکست‌ها و تجربه مقاطع دشوار لیگ برتر فشار زیاد به وی وارد کرد. به اینها رقابت‌های اروپایی را نیز اضافه کنید. 9 سال حضور در لیورپول، یک دوره طولانی است و من می‌توانم درک کنم که انرژی او تمام شده باشد. طبیعی است که این یکی از استدلال‌های او برای کناره گیری باشد.»

اولین بازی باییندیر برای یونایتد مقابل نیوپورت: «بله، او درون دروازه خواهد بود. چیزی که ما می‌توانیم از او انتظار داشته باشیم این است که با اعتماد به نفس باشد. او منتظر شانس خود است و البته تجربه لازم را دارد. او در یک باشگاه بزرگ در ترکیه تحت فشار زیاد بازی کرده است و می‌داند چگونه با این قضیه کنار بیاید، ما به توانایی‌های او متقاعد شده‌ایم و مشتاقانه منتظر یکشنبه هستیم. آلتای منتظر این لحظه است و این لحظه اوست.»

1983282

باییندیر می‌تواند با فشار جام حذفی کنار بیاید؟ «شما هرگز در فنرباغچه بوده‌اید؟ آنجا هم فشار بسیار بالاست. در فوتبال ترکیه، همیشه فشار زیادی وجود دارد و همچنین در تیم ملی این کشور. بنابراین او می‌داند که چگونه با آن کنار بیاید.»

یونایتد انتظار جذب یک مهاجم را ندارد: «من به این موضوع توجه کردم اما فضای خالی وجود ندارد و ما برنامه‌ای برای خرید مهاجم جدید نداریم. البته رشفورد می‌تواند به عنوان مهاجم نوک بازی کند. ما چند گزینه دیگر داریم و واضح است که آنتونی برای چند ماه بیرون است و ما در حمله مشکلاتی داریم.»

چالش رویارویی با یک تیم لیگ پایین‌تر: «همچنین در هلند نیز جام حذفی داریم و آنجا برابر تیم‌های رده پایین‌تر بازی می‌کنیم. طبعا در این رویارویی‌ها همیشه فشار توقعات از تیم‌های بزرگ بالاست.»