به گزارش "ورزش‌ سه‌"، پیام نیازمند سنگربان تیم ملی در حاشیه آخرین تمرین ملی پوشان در کمپ الریان اینطور حرف‌هایش را با خبرنگاران آغاز کرد: اول خدا را شکر می‌کنم که به سلامت از مرحله گروهی عبور کردیم. کم و کاستی‌هایی وجود داشت، اما امیدوارم بتوانیم در مرحله بعدی با کمترین کم و کاست و بیشترین تمرکز بازی کنیم.

نیازمند در واکنش به این سوال که شرایط تیم ملی را چطور می‌بیند و آسان گرفتن سوریه گفت: به نظرم بازی‌های گذشته درس خیلی خوبی برای ما باشد. دیدید تیم‌هایی که اصلا انتظاری از آنها نمی‌رفت، چه عملکردی مقابل قدرت‌های آسیا داشتند. سوریه هم قطعا تیم خوبی است و خیلی سخت گل می‌خورد و فقط یک گل خورده دارد. تیمی است که به هر حال با سازماندهی می‌خواهد دفاع کند و چشم به ضدحملات دارد. ما باید تمام تمرکزمان را به کار بگیریم و کمترین اشتباه را در این بازی داشته باشیم.

نیازمند درباره همدلی بازیکنان تیم ملی هم صحبت کرد و در این مورد گفت: بله این رفاقت و همدلی در گذشته بوده و الان هم بیشتر شده است. این را می‌توانید در زمین و بیرون از زمین ببینید. خدا را شکر تیم یکدستی داریم و امیدواریم بتوانیم مرحله به مرحله و بازی به بازی پیش برویم.

از نیازمند سنگربان تیم ملی درباره این پرسیده شد که چه شناختی از تیم ملی سوریه دارند و او در اینباره اینطور واکنش نشان داد: تفکر همه ما، چه بازیکنان با تجربه و چه جوان‌ها می‌دانیم بازی آسانی در این تورنمنت وجود ندارد. تیم کوچکی وجود ندارد. همه تیم‌ها با قدرت و انگیزه دو چندان وارد می‌شوند. می‌دانیم نباید حریفی را دست کم گرفت و تمام قدرت و انرژی خودمان را به کار خواهیم گرفت.