به گزارش "ورزش‌سه"، تیم ملی با امیر قلعه‌نویی توانست با کسب سه پیروزی مقابل فلسطین (4 بر یک)، هنگ‌کنگ ( یک بر صفر) و امارات ( 2 بر یک) با 9 امتیاز یکی از تیم‌های مقتدر مسابقات لقب بگیرد. حالا تیم ملی در مرحله یک هشتم است و باید خودش را آماده دیدار برابر سوریه کند که 11 بهمن ماه از ساعت 19:30 دقیقه در قطر آغاز می‌شود.

تیم ملی 5 روز تا این مسابقه زمان دارد و این فرصت مناسبی است که امیر قلعه‌نویی تفکراتش را برای این دیدار سخت برابر شاگردان هکتور کوپر در تمرینات پیاده کند.

در ادامه با "ورزش‌سه"، همراه باشید تا شما را در جریات جزئیات آخرین تمرین تیم ملی که از دقایقی قبل در زمین چمن کمپ الریان آغاز شده، قرار بدهیم.

ویدئو: 322939

بولت پرسپولیستمرین تیم ملی از ساعت 6 به وقت محلی آغاز شد و آنچه بیش از هر چیزی مورد توجه خبرنگاران بود، غیبت صادق محرمی و البته مجید حسینی بود.


بولت پرسپولیسپیش از آغاز تمرین روزبه چشمی و پیام نیازمند گفتگویی 4 دقیقه‌ای را با خبرنگاران داشتند. هر دو بازیکن درباره سختی مصاف با سوریه گفتند و اینکه باید تیم با تمام تمرکز در این مسابقه بازی کند. 

ویدئو: 322937

بولت پرسپولیسروزبه چشمی در بخشی از مصاحبه خود به مصدومیت شدید صادق محرمی اشاره کرد و برای او آرزوی سلامتی هر چه سریعتر داشت.

ویدئو: 322938

بولت پرسپولیسدر حالی که بازیکنان پشت یکی از دروازه‌های کمپ الریان در حال گرم کردن بودند، خلوت قلعه‌نویی با آندرانیک و صحبت‌های این دو با فاصله کمی از بازیکنان قابل توجه بود.


بولت پرسپولیسنسبت به تمرینات تیم ملی در مرحله حذفی و به ویژه آخرین تمرین تیم ملی پیش از مصاف با امارات که رسانه‌های خارجی هم حضور پیدا کرده بودند، شاهد حضور کمتری از خبرنگاران هستیم. دلیل این موضوع بازگشت برخی خبرنگاران پس از پایان مرحله گروهی است. بی شک با ادامه ماجراجویی تیم ملی در قطر بار دیگر بر تعداد خبرنگاران حاضر در قطر برای پوشش رویدادهای تیم ملی افزوده خواهد شد.


بولت پرسپولیسصادق محرمی در آخرین بازی تیم ملی با مصدومیت از ناحیه زانو مسابقات را از دست داد و حسینی هم در مصاف با هنگ‌کنگ دچار مصدومیت شد و مشخص نیست به بازی سوریه می‌رسد یا خیر. اما این غیبت او می‌تواند بسیار نگران کننده باشد.


بولت پرسپولیسفضای تمرین امروز خیلی ساکت‌تر از تمرینات قبلی است. در ابتدای تمرین خبرنگاران کمی شاهد شوخی بازیکنان با یکدیگر بودند ولی تمرین که شروع شد دیگری خبری از شوخی نبود و بازیکنان با تمرکز و جدیت بالا کارشان را زیر نظر کادر فنی دنبال کردند.

1983316

بولت پرسپولیسهوای قطر مساعدتر از روزهای قبلی است و بازیکنان در شرایط بسیار خوبی کارشان را دنبال می‌کنند.


بولت پرسپولیسحضور چند خبرنگار سوری توجه خبرنگاران ایرانی و همینطور مسئولان تیم ملی را به خود جلب کرده بود. آنها در حال تصویربرداری از تمرین تیم ملی در دقایق ابتدایی بودند.


بولت پرسپولیسالبته طبق قانون ای اف سی خبرنگاران سوریه ای اجازه حضور در تمرین را نداشتند و فقط می‌توانند در تمرین رسمی که یک روز قبل از مسابقه برگزار می‌شود، 15 دقیقه کار تیم ملی را در کمپ الریان تماشا کنند. با این حال خبرنگاران سوری با همراهی مسئولان تیم ملی دقایقی از تمرین تیم ملی را مشاهده کردند.


بولت پرسپولیسخبرنگاران و عکاسان خیلی نتوانستند تمرین امروز را مشاهده کنند. آنها در شرایطی که سکوت حاکم بر تمرین کاملا برای‌شان نسبت به تمرینات گذشته متفاوت بود، اقدام به ترک زمین چمن کردند ولی پس از آن صدای خنده و شوخی بازیکنان بلند شد تا اینطور نتیجه‌گیری کنند که فضای خوبی بر تمرین و در روابط میان بازیکنان حاکم است.


بولت پرسپولیسیکی از نکات قابل توجه تمرین امروز دورهمی چند دقیقه‌ای سنگربانان تیم ملی (بیرانوند، نیازمند و حسینی) با آلین دینکا مربی گلرهای تیم ملی در درون یکی از دروازه‌های کمپ بود. به نظر می‌رسید مربی گلرهای تیم ملی در حال گوشزد کردن نکات مهمی به شاگردان خود است و آنها در حالی که نشسته بودند، با دقت به حرف های او گوش می‌دادند.


بولت پرسپولیسعلی کمانگری آنالیزور تیم ملی در حال مشاهده تمرین از زاویه متفاوتی بود. او از ارتفاع 3 متری و از روی جایگاهی که مختص فیلمبرداری در کنار زمین تمرین تعبیه شده، در حال ضبط تمرین و مشاهده بازیکنان و کادر فنی بود.