به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه‌نویی در دو مسابقه مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا مقابل تیم‌های فلسطین و امارات از صادق محرمی به عنوان مدافع راست استفاده کرد، اما این بازیکن بخاطر پارگی رباط صلیبی ادامه بازی‌ها را از دست داد تا رامین رضاییان شانس بازگشت دوباره به ترکیب را به دست بیاورد.

رامین رضاییان در دو مسابقه مقابل فلسطین و امارات به‌عنوان یار جانشین به زمین رفت و در دیدار با هنگ کنگ در ترکیب بود که احتمال می‌رود چهارشنبه شب هم در بازی مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا برابر سوریه به جمع 11 نفر برگردد، اما آریا یوسفی جدی‌ترین و جدیدترین رقیب او در این پست است.

1983414

آریا یوسفی که حضور غیرمنتظره در فهرست نهایی جام ملت‌های آسیا داشت و با 21 سال سن، جوان‌ترین ملی پوش ایران به شمار می‌رود، در مسابقه تدارکاتی مقابل بورکینافاسو به‌عنوان یار جانشین به زمین رفت ولی در دیدار تدارکاتی برابر اندونزی حضور ثابت در زمین داشت که بعید نیست در جدال با سوریه به فهرست برگردد.

یوسفی که در سپاهان هم رقیب رامین رضاییان به شمار می‌رود، در سه دیدار مرحله گروهی جام ملت‌ها دور از ترکیب و حتی فهرست قلعه‌نویی بود، اما با توجه به مصدومیتی که برای صادق محرمی اتفاق افتاده، بعید نیست این مدافع راست جوان به لیست اضافه شود و حتی شانس بازی مقابل سوریه را به دست بیاورد.